Side Navigation

Αναστάσιος Ντούρμας


Υποψήφιος Διδακτορικός, 

Human-Computer Interaction, Learning Analytics, Big data analysis, Massive Open Online Courses (MOOCs), Python programming

Google Scholar profile.

Research Gate profile.

LinkedIn profile.

emaila.ntourmas@upnet.gr

 

 

Εργασίες

Ανάπτυξη και σχεδίαση ενός επεκτάσιμου εξυπηρετητή για location-based παιχνίδια πολλών παικτών. Το έργο αυτό αποτελεί την διπλωματική εργασία που εκπόνησε ως προπτυχιακός φοιτητής την χρονική περίοδο 2016-2017 στο τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών, τμήματος του Πανεπιστημίου Πατρών. Η συγκεκριμένη εργασία μπορεί να βρεθεί εδώ.

Education

2017 – Σήμερα, Υποψήφιος διδακτορικός στο τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Πατρών, εργαστήριο Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου- Υπολογιστή.

Ερευνητικά πεδία: Learning Analytics, Massive Open Online Courses (MOOCs), e-Learning design, Big data analysis

2012 – 2017, προπτυχιακές σπουδές στο τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Πατρών. Βαθμός Πτυχίου: 8.13
Τίτλος διπλωματικής εργασίας: «Σχεδίαση και ανάπτυξη επεκτάσιμου εξυπηρετητή παιχνιδιών» σε συνεργασία με τον καθηγητή Νικόλαο Αβούρη.

Προϋπηρεσία

2017 – Σήμερα, προγραμματιστής στο έργο «Διαχείριση και Ανάπτυξη της βάσης δεδομένων SERIES».

15/7/2019 – 19/7/2019, εργάστηκε ως βασικός διδάσκοντας στην συνεδρία της Επεξεργασίας Φυσικής Γλώσσας με την γλώσσα προγραμματισμού Python στο θερινό σχολείο ‘PowerPython Summer School 2019, Zakinthos’ και ως βοηθός διδασκαλίας στις υπόλοιπες συνεδρίες (15/7/2019-19/7/2019). Βασικοί διδάσκοντες: ο Καθηγητής Νικόλαος Αβούρης και ο καθηγητής Σταύρος Δημητριάδης.

2/7/2018 – 13/7/2018, εργάστηκε ως βασικός διδάσκοντας στην εβδομάδα του εισαγωγικού επιπέδου στη γλώσσα προγραμματισμού Python (2/7/2018-6/7/2018) στο θερινό σχολείο ‘PowerPython Summer School 2018, Zakinthos’ και ως βοηθός διδασκαλίας στην εβδομάδα προχωρημένου επιπέδου (9/7/2018-13/7/2018). Βασικοί διδάσκοντες της εβδομάδας προχωρημένου επιπέδου: ο Καθηγητής Νικόλαος Αβούρης και ο καθηγητής Σταύρος Δημητριάδης.

15/5/2014 – 5/10/2014, πρακτική εργασία, Voice@net.

  • Πρακτική εργασία στα εξής πεδία:
    • Πρακτική εργασία στο τμήμα πληροφορικής και ανάπτυξης εφαρμογών
    • Πρακτική σε τεχνολογίες ανάπτυξης βάσεων δεδομένων (MySQL, mongodb)
    • Πρακτική στις τεχνολογίες προγραμματισμού διαδικτύου (javascript, php, html, nodejs)
    • Μελέτη και ανάλυση του πρωτοκόλλου SIP

Δημοσιεύσεις

Επιστημονικά Συνέδρια

Ntourmas, A., Avouris, N., Daskalaki, S., & Dimitriadis, Y. (2019). Evaluation of a Massive Online Course forum: design issues and their impact on learners' support. In 17th IFIP TC.13 International Conference on Human-Computer Interaction. Paphos, Cyprus. Cite
Ntourmas, A., Avouris, N., Daskalaki, S., & Dimitriadis, Y. (2019). Teaching Assistants in MOOCs forums: Omnipresent Interlocutors or Knowledge Facilitators. In 14th European Conference on Technology Enhanced Learning. Delft, The Netherlands. Cite
Ntourmas, A., Avouris, N., Daskalaki, S., & Dimitriadis, Y. (2019). Comparative study of two different MOOC forums posts classifiers: analysis and generalizability issues. In 10th International Conference on Information, Intelligence, Systems and Applications. Patras, Greece. Cite
Ntourmas, A., Avouris, N., Daskalaki, S., & Dimitriadis, Y. (2018). Teaching Assistants' Interventions in Online Courses: A Comparative Study of Two Massive Open Online Courses. In 22nd Pan-Hellenic Conference on Informatics (pp. 288–293). Athens, Greece: ACM. https://doi.org/10.1145/3291533.3291563 Cite
Ntourmas, A., Avouris, N., Daskalaki, S., & Dimitriadis, Y. (2018). Comparative study of MOOC forums: Does course subject matter? In 11th Pan-Hellenic and International Conference "ICT in Education" (p. 8). Thessaloniki, Greece. Cite