Side Navigation

Αναστάσιος Ντούρμας


Υποψήφιος Διδάκτωρ, 

Human-Computer Interaction, Learning Analytics, Big data analysis, Massive Open Online Courses (MOOCs), Python programming

Google Scholar profile.

Research Gate profile.

LinkedIn profile.

emaila.ntourmas@upnet.gr

 

 

Εργασίες

Ανάπτυξη και σχεδίαση ενός επεκτάσιμου εξυπηρετητή για location-based παιχνίδια πολλών παικτών. Το έργο αυτό αποτελεί την διπλωματική εργασία που εκπόνησε ως προπτυχιακός φοιτητής την χρονική περίοδο 2016-2017 στο τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών, τμήματος του Πανεπιστημίου Πατρών. Η συγκεκριμένη εργασία μπορεί να βρεθεί εδώ.

Education

2017 – Σήμερα, Υποψήφιος διδακτορικός στο τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Πατρών, εργαστήριο Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου- Υπολογιστή.

Ερευνητικά πεδία: Learning Analytics, Massive Open Online Courses (MOOCs), e-Learning design, Big data analysis

2012 – 2017, προπτυχιακές σπουδές στο τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Πατρών. Βαθμός Πτυχίου: 8.13
Τίτλος διπλωματικής εργασίας: “Σχεδίαση και ανάπτυξη επεκτάσιμου εξυπηρετητή παιχνιδιών” σε συνεργασία με τον καθηγητή Νικόλαο Αβούρη.

Προϋπηρεσία

2017 – Σήμερα, προγραμματιστής στο έργο “Διαχείριση και Ανάπτυξη της βάσης δεδομένων SERIES”.

15/7/2019 – 19/7/2019, εργάστηκε ως βασικός διδάσκοντας στην συνεδρία της Επεξεργασίας Φυσικής Γλώσσας με την γλώσσα προγραμματισμού Python στο θερινό σχολείο ‘PowerPython Summer School 2019, Zakinthos’ και ως βοηθός διδασκαλίας στις υπόλοιπες συνεδρίες (15/7/2019-19/7/2019). Βασικοί διδάσκοντες: ο Καθηγητής Νικόλαος Αβούρης και ο καθηγητής Σταύρος Δημητριάδης.

2/7/2018 – 13/7/2018, εργάστηκε ως βασικός διδάσκοντας στην εβδομάδα του εισαγωγικού επιπέδου στη γλώσσα προγραμματισμού Python (2/7/2018-6/7/2018) στο θερινό σχολείο ‘PowerPython Summer School 2018, Zakinthos’ και ως βοηθός διδασκαλίας στην εβδομάδα προχωρημένου επιπέδου (9/7/2018-13/7/2018). Βασικοί διδάσκοντες της εβδομάδας προχωρημένου επιπέδου: ο Καθηγητής Νικόλαος Αβούρης και ο καθηγητής Σταύρος Δημητριάδης.

15/5/2014 – 5/10/2014, πρακτική εργασία, Voice@net.

  • Πρακτική εργασία στα εξής πεδία:
    • Πρακτική εργασία στο τμήμα πληροφορικής και ανάπτυξης εφαρμογών
    • Πρακτική σε τεχνολογίες ανάπτυξης βάσεων δεδομένων (MySQL, mongodb)
    • Πρακτική στις τεχνολογίες προγραμματισμού διαδικτύου (javascript, php, html, nodejs)
    • Μελέτη και ανάλυση του πρωτοκόλλου SIP

Δημοσιεύσεις

Περιοδικά

Ntourmas, A., Dimitriadis, Y., Daskalaki, S., & Avouris, N. (2022). Assessing Learner Facilitation in MOOC Forums: A Mixed-Methods Evaluation Study. IEEE Transactions on Learning Technologies, 1–1. https://doi.org/10.1109/TLT.2022.3166389
Ntourmas, A., Daskalaki, S., Dimitriadis, Y., & Avouris, N. (2021). Classifying MOOC forum posts using corpora semantic similarities: a study on transferability across different courses. Neural Computing and Applications, 1–15. https://doi.org/10/gjq3b9

Συνέδρια

Gari, C. M., Chounta, I.-A., Avouris, N., Daskalaki, S., Dimitriadis, Y., Dorner, H., Martínez-Mones, A., Ntourmas, A., Ortega-Arranz, A., Tsimpanis, K., & Yiannoutsou, N. (2022). Towards a Data-driven Framework for the Assessment of Digital Readiness in Higher Education Institutions. EDEN 2022 Annual Conference, Tallinn.
Ntourmas, A., Dimitriadis, Y., Daskalaki, S., & Avouris, N. (2021). Classification of Discussions in MOOC Forums: an Incremental Modeling Approach. Eighth ACM Conference on Learning@ Scale, 183–194. https://doi.org/https://doi.org/10.1145/3430895.3460137
Ntourmas, A., Avouris, N., Daskalaki, S., & Dimitriadis, Y. (2021, August 30). Exploring the “distance” between MOOCs: A comparative study on forum discussion topics. 21th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies. ICALT 2021.
Ntourmas, A., Avouris, N., Daskalaki, S., & Dimitriadis, Y. (2019). Teaching Assistants in MOOCs forums: Omnipresent Interlocutors or Knowledge Facilitators. 14th European Conference on Technology Enhanced Learning, 236–250.
Ntourmas, A., Avouris, N., Daskalaki, S., & Dimitriadis, Y. (2019, September). Evaluation of a Massive Online Course forum: design issues and their impact on learners' support. 17th IFIP TC.13 International Conference on Human-Computer Interaction. INTERACT 2019, Paphos, Cyprus.
Ntourmas, A., Avouris, N., Daskalaki, S., & Dimitriadis, Y. (2019, July). Comparative study of two different MOOC forums posts classifiers: analysis and generalizability issues. 10th International Conference on Information, Intelligence, Systems and Applications. IISA 2019, Patras, Greece.
Ntourmas, A., Avouris, N., Daskalaki, S., & Dimitriadis, Y. (2018). Teaching Assistants' Interventions in Online Courses: A Comparative Study of Two Massive Open Online Courses. 22nd Pan-Hellenic Conference on Informatics, 288–293. https://doi.org/10.1145/3291533.3291563
Ntourmas, A., Avouris, N., Daskalaki, S., & Dimitriadis, Y. (2018). Comparative study of MOOC forums: Does course subject matter? 11th Pan-Hellenic and International Conference "ICT in Education," 8.